Kerhot, ryhmät ja säännölliset tilaisuudet

Perhekerhot, toukkatuvat, päiväkerhot, lapsiparkit, perhekahvilat, muskari, kuorot, rukouspiirit, luennot, lähetysillat, pienryhmät ja paljon, paljon muuta. Ylöjärven seurakunnan toiminta on todella monipuolista. Eri ikäryhmille ja erilaisille tarpeille halutaan tarjota luonteva mahdollisuus olla mukana seurakunnan yhteydessä.

Yhteistä on lähtökohta. On tarve itselle sopivalla tavalla olla osa Raamatun suurta kertomusta, sitä, jossa Jeesus siunaa lapsia, kutsuu yhteyteensä heikoimmatkin ja julistaa hengellisesti köyhät autuaiksi. Seurakunnan yhteydessä saamme sovittaa itsemme mukaan noihin suuriin tapahtumiin. Merkkillisesti se aina vain toimii. Vuosituhannet eivät ole häivyttäneet tätä ihmisen peruskaipuuta

Tule ja koe. Tarjoa seurakunta lapsellesi tai anna yhteyden hoitaa itseäsi. Näiltä nettisivuilta löydät polun päitä. Lehti-ilmoituksista, esitteistä ja kysymällä löydät lisää.

Godly Play -toimintaa Raamattuhuoneella