Viljakkalan jumalanpalvelukset alkavat syksyllä klo 12.00

Syyskuun alusta alkaen jumalanpalvelukset Viljakkalan kirkossa alkavat pääsääntöisesti klo 12.00. Alkamisaika muuttuu siis viime talvikauden klo 11.00:sta tuntia myöhemmäksi. Ansiokkaasti Viljakkalassa toiminut pyhäkoulu jatkuu kuten ennenkin viikoittain messun yhteydessä.

Jumalanpalveluksen alkamisajan muutos liittyy Hämeenkyrön ja Viljakkalan yhteiseen kanttorijärjestelyyn, jossa yhteistyöllä haetaan etuja, jotka hyödyttävät kaikkia osapuolia. Viljakkalan kanttorina työskennellyt Heidi Olkinuora toimii syyskuun alusta lähtien Hämeenkyrön seurakunnan vs. kanttorina vuoden 2018 loppuun asti. Tuttu Heidi-kanttori säilyy kuitenkin Viljakkalan jumalanpalveluskanttorina sunnuntaisin sekä seurakunnan kuorojen johtajana Viljakkalassa. Muissa Viljakkalan kanttoritarpeissa palvelevat Ylöjärven kanttorit. Heidin uusi työpuhelinnumero on 044 724 8355.

Muutoksen myötä Hämeenkyrön ja Viljakkalan kuorot toimivat jatkossa yhdessä, jolloin molempien kuorotoiminta vahvistuu. Gospel Singers -ryhmät, Viljakkalan mieslaulajat ja Tuomaskuoro & -bändi kokoontuvat harjoittelemaan jatkossakin Viljakkalassa.

2017-08-30 13:56:00.0