Rukoushetket ja rukouskaverit

"Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua..." lupaa Jumala Raamatussa. Yhteisissä rukoushetkissä tai rukouskavereiden kanssa voit tuoda elämäsi ilot, surut, pelot, huolenaiheet, kiitokset ja pyynnöt Kaikkivaltiaan kuultavaksi.

Viikkorukoushetki

Pappilan Perhetalossa (Loilantie 5) maanantaisin klo 11.00-12.00.  Viikkorukous jatkuu taas 8.1.2024.

Tule lepäämään ja kantamaan yksityisiä ja yhteisiä asioita Taivaallisen Isän eteen. Paikalle voit tulla joko vain hetkeksi tai koko tunniksi. Aika on varattu sekä hiljaiseen että yhteiseen rukoukseen.

Tervetuloa rukoilemaan!

Tiistain rukousvartti

Rukousvartissa Pappilan Perhetalossa (Loilantie 5) tiistaisin klo 12.30 rukoillaan yhdessä toisten kanssa, hiljaa mielessään tai omin arkisin sanoin. Halutessasi voit kertoa rukousaiheesi, sitten puhumme siitä yhdessä Jumalalle. ”Luottakaa aina Jumalaan, tuokaa hänen eteensä kaikki mikä sydäntänne painaa. Jumala on turvamme”.

Rukouskaveri

Ylöjärven kirkossa toimintakaudella on joka sunnuntai messun jälkeen mahdollista saada esirukousta vapaaehtoisilta rukouskavereilta kirkon eteisen morsiushuoneessa. Morsiushuoneessa päivystää kaksi henkilöä heti messun jälkeen. Tervetuloa rukoiltavaksi - rukouskaverin kanssa voit rukoilla minkä tahansa asian puolesta, joka on sinulle tärkeä!

Kiinnostaako toimiminen rukouskaverina? Kysele lisää: Teija.Ojala@evl.fi

Rukouskaveri antaa rukoustukea

Rukous on meille monille luonnollinen asia. Joissain elämäntilanteissa kaipaa kuitenkin rukoustukea ja rukouskaverit ovat olemassa sinua varten näihin tilanteisiin. Rukouskaverin kanssa voit rukoilla minkä tahansa asian puolesta, joka on sinulle tärkeä juuri nyt (terveys, elämäntilanne, ihmissuhteet tms.). Esittämäsi rukousaiheet pysyvät sinun, rukouskavereiden ja Jumalan välisenä asiana. Rukouskaverit ovat seurakunnan vapaaehtoisia rukouskoulutuksessa mukana olleita vapaaehtoisia ja he ovat vaitiolovelvollisia.

Esirukouspyynnöt

Voit pyytää nettisivujen rukouspyyntölomakkeella esirukousta haluamasi aiheen puolesta. Kaikkien rukousaiheiden puolesta rukoillaan seurakunnan rukouspiirissä. Halutessasi asiaasi muistetaan myös sunnuntain jumalanpalveluksen esirukouksessa Ylöjärven ja Kurun kirkossa.

Muiden tilaisuuksien ajat löytyvät Tapahtumakalenterista.

Jos haluat ajantasaista tietoa rukoustoiminnasta niin voit liittyä "Rukousta enemmän" WhatsApp -viestiryhmään. Laita viestiä numeroon 044 7868 050 (Teija Ojala) jos toivot pääseväsi ryhmään mukaan.

aikuistyön koordinaattori
Kirkkotanhuantie 1, PL 2
33471 Ylöjärvi

Mm. Toivon illat, Alfa-kurssit, raamattuluennot, pienpiirit, rukouskaverit. Sielunhoitoa sekä keskusteluapua parisuhdekysymyksissä ja oman elämän haasteissa.