Valitsijayhdistykset Ylöjärven seurakunnassa

Valitsijayhdistysten tuli toimittaa asiakirjat 15.9. klo 16.00 mennessä Ylöjärven kirkkoherranvirastoon (Kirkkotanhuantie 1).
Lisätietoja vaalikuulutuksesta.

Valitsijayhdistysten esittelyt

Kirkon Demarit ehdokaslista (14 ehdokasta)

Koemme, että kirkon arvot ovat laajalti samoja kuin sosialidemokraattisen liikkeen arvot. Jokainen ihminen syntyy arvoltaan ja oikeuksiltaan yhdenvertaisena ja ainutlaatuisena yksilönä. Ketään ei jätetä yksin ja kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.

Kirkonvihreät ehdokaslista (5 ehdokasta)

Ryhmässä on Vihreitä ja sitoutumattomia ehdokkaita. Tarjoamme tukemme hyvän ympäristöohjelman saamiseksi seurakuntaan ohjaamaan sen arjen käytäntöjä. Haluamme tukea toiminnan avulla lasten ja nuorten hyvinvointia ja luottamusta tulevaisuuteen.

Kotiseurakunnan väki ehdokaslista (20 ehdokasta)

Kotiseurakunnan väki haluaa kehittää Ylöjärven itsenäistä seurakuntaa kristillisten arvojen mukaisesti pyrkien täyttämään lasten, aikuisten ja vanhusten tarpeet. Vaikutamme siihen, että seurakunta pystyy tukemaan kaikkia vaikeinakin aikoina.

Kirkon Keskusta ehdokaslista (11 ehdokasta)

Meidän kirkkomme on lähimmäisistään välittävä yhteisö, joka arvomaailmansa perustaa Raamattuun. Arvostaen srk:n erilaisia, monipuolisia toimintamuotoja. Haluamme jokaisen seurakuntalaisen tuntevan itsensä toivotuksi ja rakastetuksi srk:n jäseneksi.

Sitoutumaton Seurakuntaväki ehdokaslista (11 ehdokasta)

Olemme puolueisiin tai herätysliikkeisiin sitoutumaton ryhmä. Sitoudumme Kristukseen ja Hänen kirkkoonsa. Tavoitteemme on, että seurakuntaan on helppo tulla, se on lähellä ja läsnä, tukemassa ja auttamassa koko kaupungin alueella.

Tutustu valitsijayhdistysten ehdokkaisiin tarkemmin vaalikoneessa.

Alla muutama esimerkki kuinka vaalikoneen vastaukset jakaantuvat valitsijayhdistyksittäin ajankohtaisissa kysymyksissä:

Valitsijayhdistysten vastaukset sukupuolineutraaliin avioliittolakiin

Tekeillä olevien valitsijayhdistysten tiedot ennen ehdokasasettelun päättymistä

Tälle sivulle koottiin ennen ehdokasasettelun päättymistä myös jo tekeillä olevien valitsijayhdistysten esittelyt.

Seurakuntavaaleihin tekeillä olevia valitsijayhdistyksiä pyydettiin ilmoittamaan tietonsa sähköpostilla osoitteeseen ylojarvi.seurakunta@evl.fi. Tiedoissa olisi hyvä olla:
-    alustava valitsijayhdistyksen nimi (virallisen nimen valitsijayhdistys antaa vasta palauttaessaan perustamisasiakirjat)
-    yhteyshenkilön nimi ja yhteystiedot (eli kehen ehdokkuudesta kiinnostunut henkilö voi olla yhteydessä)
-    mahdollinen lyhyt kuvaus valitsijayhdistyksen tavoitteista, arvoista yms. (max. 800 merkkiä)

Julkaisemme listaa tekeillä olevista valitsijayhdistyksistä internet-sivulla (www.ylojarvenseurakunta.fi/seurakuntavaalit) kesäkuusta alkaen ja myöhemmin mm. Kirkko Näkyy –tiedotuslehdessä. Valitsijayhdistyksen ilmoittaminen listalle ei ole sitovaa eikä se millään tavalla korvaa virallisia valitsijayhdistyksen perustamiseen liittyviä toimenpiteitä. Tiedot voi ilmoittaa haluamassaan aikataulussa, mutta ne kootaan ensimmäistä kertaa yhteen julkaistavaksi aikaisintaan 31.5.

Valitsijayhdistysten vastaukset maito- ja lihatuotteiden käyttämiseen

viestintäpäällikkö
Kirkkotanhuatie 1, PL 2
33471 Ylöjärvi

www.facebook.com/SakariVanhanen

Vastuualueena mm. markkinointi, kriisiviestintä, verkkoviestintä, Kirkko Näkyy -tiedotuslehti.

hallintosihteeri
Kirkkotanhuantie 1, PL 2