TEHO

on Ylöjärven seurakunnan sisäinen messuyhteisö. TEHOlla on koko perheen messu ja iltapala kahden viikon välein, sekä erilaisia pienpiirejä. TEHO on kaikille avoin ja yhteinen paikka tutustua ja kasvaa kristittynä nykyajassa.

TEHOssa saa etsiä ja vahvistaa itseään, uskoaan ja omia lahjojaan ja ottaa vastuuta omien resurssien mukaan. TEHO onkin lähes täysin seurakuntalaisten toteuttama.

TEHOn omille sivuille pääset TÄSTÄ

TEHOmessu

Tässä messussa ei tarvitse olla tehokas ja tuottava. Pääroolissa on saada yhteys toisiin kristittyihin ja jakaa elämän iloja ja suruja. Bändivetoisen musiikin mukana voi rentoutua yhdessä laulaen ja rukouspalvelussa saa jättää omat murheensa Jumalan kannettavaksi.

Messun kruunaa yhteinen ehtoollinen ja kiireetön seurustelu iltapalan äärellä.

LATURIT

Jokaisessa TEHOmessussa on lapsille omaa ohjelmaa. Tällä hetkellä pienimmät voivat leikkiä salin viereisessä Taaperolassa, noin 3-vuotiaista ylöspäin voi osallistua lasten Laturiin ja lukutaitoiset isompien Teholaturiin.

VIRTAPIIRIT

Virtapiirit ovat pienryhmiä, joissa tutkitaan Raamattua, keskustellaan ja rukoillaan. Kukin piiri kokoontuu oman aikataulunsa mukaan messujen ulkopuolella. Uusia virtapiirejä perustetaan jatkuvasti tarpeen mukaan.

seurakuntapastori
Kirkkotanhuantie 1, PL 2
33471 Ylöjärvi

MISSIO

Toteuttaa lähetyskäskyä täydellä Teholla ja ottaa Raamatun lupaukset ja kehotukset tosissaan.

ARVOT

• ILO

"Ilo Herrassa on teidän väkevyytenne"
Kun luotamme kaikessa Jumalan hyvään tahtoon ja kiitämme Hänen työstään, ilo sisällämme kasvaa ja alkaa levitä ympärillemme.

• RUKOUS

"Rukoilkaa lakkaamatta"
Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan.

• ROHKEUS

"Rakkaus voittaa kaiken pelon"
Ainoastaan rakkaus antaa rohkeuden olla heikko.
Yhdessä kulkien esteet näyttävät pienemmiltä.

• KUNNIOITUS

"Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä kuin itseäsi"
Vain toisiamme kunnioittaen saavutamme jotain kestävää

• AITOUS

"Herran sana on puhdas ja aito"
Rehellinen kohtaaminen johtaa aitoon ystävyyteen.
Lapsen kaltainen usko saa aikaan ihmeitä.

Tykkää TEHOsta Facebookissa!