Päiväleirit

Koululaisten päiväleirit järjestetään 3.-20.6.2024 klo 8-16. Ne ovat leiripäiviä ensisijaisesti eka- ja tokaluokkalaisille. Seurakunnan päiväleirejä järjestetään Metsäkylässä, Vanhalla Seuriksella, Seurakuntakeskuksella ja Vuorentaustassa.

Päivän aikana on monipuolista toimintaa. Ylöjärven seurakunta käyttää Liikkuva seurakunta -toimintamallia eli päiväleireillä liikutaan ja leikitään paljon. Leirejä ohjaavat koulutetut lastenohjaajat sekä leiri-isoset. Leireillä tarjotaan lounas ja välipala.

Ilmoittautuneille lähetetään leirikirje ennen leirin alkua. Leirillä voi viettää kaikki kolme viikkoa tai vaikka yhden viikon. Ilmoittautumislomakkeessa valitaan, mitkä viikot lapsi on leirillä.

Leirimaksu 55 € viikko sisältää lounaan ja välipalan sekä retket. Juhannusviikon maksu on 45 €. Leiriviikot laskutetaan toukokuussa.

Ilmoittautuminen päiväleirille alkaa 4.3.2023.

Ilmoittautumaan pääset tästä.

Päiväleireillä retkeillään, ulkoillaan, liikutaan ja pelaillaan. Viikoittaiset askarteluprojektit kuuluvat myös ohjelmaan.

Jokaisessa leiripaikassa on omat lähiretkikohteet.

varhaiskasvatuksen työalajohtaja
Ylöjärven seurakunta