Pyhäinpäivä 6.11.2021

Suru, muistot, kaipaus, kuolema, toivo... Pyhäinpäivä koskettaa monella tapaa, kun muistamme poisnukkuneita rakkaitamme. Pyhäinpäivänä järjestetään useita tilaisuuksia kirkoissamme.

Pyhäinpäivä - sytytän kynttilän (kuvituskuva)

Muistamme Ylöjärven kirkoissa edellisen pyhäinpäivän jälkeen poisnukkuneita ja siunattuja seurakuntamme jäseniä seuraavasti:

· Ylöjärven kirkossa lauantaina 6.11.2021

Kirkkohetki alkaa klo 18 ja sisältää raamatunlukua, runoja ja musiikkia. Kirkossa luetaan kaikkien kuolleiden Ylöjärven seurakunnan jäsenten nimet. Pyhäinpäivän kirkkoilta lähetetään suorana nettilähetyksenä srk:n Facebook-sivulla ja YouTube-kanavalla.

· Viljakkalan kirkossa muistetaan kuolleita viljakkalalaisia seurakunnan jäseniä lauantaina 6.11. klo 10 alkavassa messussa.

· Kurun kirkossa luetaan lauantaina 6.11. klo 13 edellisen pyhäinpäivän jälkeen siunattujen kurulaisten seurakunnan jäsenten nimet ja sytytetään muistokynttilä. Jumalanpalveluksen jälkeen on Kurun seurakuntatalossa kirkkokahvit ja pieni ohjelmahetki mikäli sen hetkiset rajoitukset kokoontumisen sallivat.

· Aurejärven kirkon ehtoollisjumalanpalveluksessa sunnuntaina 7.11. klo 10 luetaan edellisen pyhäinpäivän jälkeen Itä-Aureen hautausmaahan haudattujen seurakunnan jäsenten nimet ja sytytetään muistokynttilä.

Olethan yhteydessä seurakuntamme kirkkoherranvirastoon 22.10.2021 mennessä, mikäli toivot, että läheisesi nimeä ei lueta tilaisuuksissa.

Tarkemmat tiedot tapahtumista ja turvallisuusohjeet osallistujille seurakuntamme nettisivujen tapahtumakalenterissa:
www.ylojarvenseurakunta.fi/tapahtumat

2021-10-13 09:11:00.0