Jumalanpalveluskysely

"Tällä kirkkotiellä aina olla vois..."

Millaiseen kirkkohetkeen sinä haluaisit tulla? Milloin jumalanpalveluksen pitäisi alkaa? Kaipaatko kirkosta hiljaisuutta, ihmisten kohtaamista vai iloista ylistysmusiikkia? Ylöjärven seurakunta kartoittaa paikallisten ihmisten näkemyksiä jumalanpalveluskyselyllä, jonka tuloksia käytetään jumalanpalvelusten kehittämiseen Ylöjärvellä, Kurussa ja Viljakkalassa.

Kyselyyn voi vastata ma 31.5.2019 asti nettilomakkeella. (kysely aikaa on jatkettu)

Kyselyyn vastaaminen vie n. 5-10 minuuttia. Kaikkien vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme 3 kpl 50 € arvoisia S-Ryhmän lahjakortteja.

Halutessasi voit vastata myös paperilomakkeella, joita on jaossa mm. jumalanpalveluksissa tai tulostettavissa pdf-tiedostona.

Kiitos vastauksistasi – mielipiteesi on arvokas!

Lisätietoja kyselystä:
tiedottaja Sakari Vanhanen, sakari.vanhanen[ät]evl.fi