TEHOmessu kirkossa

iloinen mies

Ylöjärven kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

TEHOmessun kevätkauden startti. Rajoitusten vuoksi olemme kirkossa, jossa on helpompi säilyttää etäisyyksiä.

Lasten osalta toivotaan ilmoittautumista Laturi-ohjelman suunnittelua varten. Muiden ei tarvitse ilmoittautua.

Kuten huomaat messumainoksen ilme on hieman erilainen, kuin aiemmin. Tänä vuonna pääosassa tulee olemaan ihminen. Erilaisia ihmisiä erilaisissa tilanteissa.
Tämä ensimmäinen kuva valikoitui iloisuuden vuoksi. Sitä meistä ehkäpä jokainen tällä hetkellä kaipaa. Elämän iloa.
Raamatussa meitä kehoitetaan iloitsemaan aina, joka tilanteessa. Se kuulostaa aika isolta pyynnöltä, mutta kun ajattelee, että kehoituksen takana on Jumala, tulee mieleen, että pitäisiköhän minun nähdä arjen vastoinkäymiset uudessa valossa? Pitäisikö minun ehkä uudistua mieleltäni? Pitäisikö minun muistaa, että Jumala on joka hetki ohjaksissa kuitenkin, ja Hän on luvannut, että Hän pitää meistä huolen. Edes hius ei irtoa päästämme Hänen tietämättään. Miksi siis murehdin? Enkö ennemmin iloitsisi tästäkin päivästä, ja mitä se mukanaan tuokaan?
Lämpimästi tervetuloa messuun!
Kaikessa seurakunnan toiminnassa kiinnitetään huomiota koronaturvallisuuteen.
Tämän tilaisuuden koronakäytänteitä:
- Tuomiokapitulin yhdessä AVIn kanssa keskustelemien linjausten mukaisesti uskonnon harjoittamiseen liittyvissä tilanteissa viidesosa tilan enimmäiskapasiteetista. Kirkkoon saa tulla 110 henkilöä.
- Ei kysytä koronapassia
- Käsidesi tarjolla
- Yhteislauluja on vähennetty ja korvattu esittävällä musiikilla.

Koronaturvallisuusohjeet osallistujalle:
1. Osallistu vain terveenä.
2. Pidä huolta hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta.
3. Huomioi turvavälit.
4. Suosittelemme kasvomaskin käyttöä yli 12-vuotiaille toimintaan osallistujille voimassaolevien viranomaissuositusten mukaisesti. Toivomme, että tuot lähtökohtaisesti oman maskin.
5. Käytä omaa harkintakykyä riskien ehkäisemisessä. Jokainen on omalta osaltaan myös rakentamassa turvallisia kohtaamisia.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille