Rippikouluun ilmoittautuminen 4.-23.10.

Vuoden 2018 rippikouluihin ilmoittautuminen alkaa 4.10. Monipuolisessa valikoimassa on 19 erilaista rippikouluvaihtoehtoa. Ilmoittautuminen tapahtuu verkkolomakkeella 23.10. mennessä.
Lempsun riparilla tehtiin konkreettisesti ristillisiä asioita kesällä 2016.

Ylöjärven seurakunnassa kävi rippikoulun tänä vuonna yli 400 ripari-ikäistä nuorta. Tulevalle vuodelle odotetaan suunnilleen saman kokoista määrää ilmoittautuneita.

Rippikoulun voi käydä joko leirimuotoisena tai päivärippikouluna. Leirivaihtoehtoja on oman seurakunnan leirikeskuksissa Lempiäniemessä ja Lammasniemessä järjestettävien leirien lisäksi mm. Lapin, Ahvenanmaan ja Viron riparit. Monenlaista spesiaalia elämyksellisyyttä on luvassa myös Saksa-Suomi-riparilla ja ratsasturiparilla.

Rippikoulujen tarkemmat tiedot ja ilmoittautumislomake löytyy nuorten oman nettisivun kautta osoitteesta www.kellarille.net.

2017-10-01 16:54:00.0