Laskiaistempauksessa 11.2. ulkoillaan Yhteisvastuun hyväksi

Hippo-hiihdot, moottorikelkan kyytiä, liukurimäkeä, poni- ja aasiratsastusta, lastennäytelmää, kepparirataa, kaverikoiria, Pekka Laukkarisen konserttia – laskiaissunnuntai Ylöjärven seuriksella on hauskaa toimintaa tulvillaan.

Immy-aasin kyytiin pääsee Laskiaistempauksessa

Laskiaistempausta vietetään Ylöjärven seurakuntakeskuksessa ja ympäristössä sunnuntaina 11.2. klo 11.00-14.00. Päivä alkaa perhekirkolla Ylöjärven kirkossa klo 10.00. Muskari-Maria vastaa perhejumalanpalveluksen iloisesta musiikkimenosta ja saarna on toteutettu evankeliumidraamana.

Tempaustapahtumat käynnistyvät klo 11.00.  Tämän vuoden Laskiaistempauksessa on mukana erityisen paljon monenlaisia eläinmaailman otuksia: hevosajelu, poniratsastus, aasiratsastus ja kaverikoirat tuovat kirkon piha-alueelle mukavaa elämää. Ja löytyypä paikalta myös kepparirata.

Kirkkopuistossa kiemurtelevalla ladulla riittää suksien suihketta klo 12.00 lähtien, kun sivakoidaan Hippo-hiihdot. Sarjoja on vuonna 2007 syntyneille ja sitä nuoremmille lapsille. Kaikki osallistujat palkitaan. Hiihtoihin ilmoittaudutaan to 8.2. mennessä web-lomakkeella Osuuspankin nettisivuilla: www.op.fi/tampere, josta kohta Tapahtumat.

Laskiastempauksen musiikkiesiintyjänä on tänä vuonna monille lapsille television lastenohjelmista tuttu Pekka Laukkarinen. Hänen konsertistaan ja mukaansatempaavasta otteestaan pääsee nauttimaan srk-keskuksen salissa klo 12.00 alkaen.

Ja koska talvitouhuilu on energiaa syövä laji myös tankkauksesta on huolehdittu järjestäjien toimesta, sillä myytävänä on monenlaista herkullista syötävää: hernekeittoa, puuroa, makkaraa, kahvia, pullaa ja vohveleita.

Koko tapahtuman tuotto ohjataan Yhteisvastuun hyväksi. Vuoden 2018 keräyksellä autetaan köyhyydestä ja nälästä kärsiviä lähimmäisiä.

Laskiaistempauksen järjestävät Ylöjärven seurakunta, Tampereen Seudun Osuuspankki ja lukuisat yhteistyötahot. Tämän vuoden Laskiaistempaus on järjestyksessään jo 42.

2018-02-07 16:17:51.0