Ylöjärven uusi kirkkoherra valitaan 20.2.

Ylöjärven seurakuntaan valitaan uusi kirkkoherra kirkkovaltuuston suorittamalla vaalilla 20.2.2020. Hakijoista soveltuvuusarviointivaiheeseen on valittu Ulla Ruusukallio ja Tuomo Törmänen.

Kirkkoherran vaali

Ylöjärven seurakunnan uusi kirkkoherra valitaan kirkkovaltuuston kokouksessa 20.2. illalla. Valinnasta tiedotetaan välittömästi seurakunnan sähköisillä kanavilla. Ennen kirkkovaltuuston kokousta kirkkoherran vaalin päätösasiaa valmistelee tuohon kokoukseen kirkkoneuvosto 12.2. Kirkkoneuvoston esityslista on julkaistu 6.2. ja siitä löytyy koko valmisteluprosessiin pohjautuva valmistelijan ehdotus kirkkoneuvoston päätökseksi: "Kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle, että Ylöjärven kirkkoherraksi valitaan Ulla Ruusukallio..." Selvyyden vuoksi: Tämä ei ole siis seurakunnan päätös, vaan valmistelun pohjalta annettu esitys siitä, millaisen esityksen kirkkoneuvosto antaisi kirkkovaltuustolle.

Ehdokkaiden esittelyvideot, avoimen keskustelutilaisuuden videotallenteen sekä tarkempaa tietoa vaalista löydät nettisivuiltamme:
www.ylojarvenseurakunta.fi/info-ja-asiointi/kirkkoherran-vaali

Wed Feb 12 16:19:00 EET 2020