Internet-sivumme uudistuivat!

Ylöjärven seurakunnan internet-sivut kokivat totaalisen uudistuksen tiistaista 5.4. lähtien. Uudistuksen myötä käsilläsi olevaa sivustoa on helpompi käyttää erilaisilla päätelaitteilla (tietokone, tabletti, mobiili). Sivuston sisältö on rakennettu myös mahdollisimman käyttäjälähtöiseksi.

Uuden sivuston myötä Ylöjärven seurakunta liittyy koko kirkon yhteisen Lukkari-järjestelmän käyttäjäksi. Sivujen perusrakenne on samanlainen kaikilla Lukkari-järjestelmää käyttävillä seurakunnilla. Tämä helpottaa asioiden löytymistä eri seurakuntien sivuja selaillessa. Lukkari-järjestelmää käyttävät jo kymmenet seurakunnat, kuten mm. Oulun seurakunnat, Jyväskylän seurakunta ja  Ikaalisten seurakunta.

Uudistus voi aiheuttaa julkaisupäivänä lyhyitä käyttökatkoja seurakunnan sivuilla, mutta pidempikestoisia useiden tuntien katkoksia ei pitäisi tulla.

Sivuston materiaalit ja varsinkin kuvallinen ilmaisu täydentyvät lähiviikkojen aikana.

Tervetuloa tutustumaan uusiin sivuihimme! Iloitsemme myös, jos haluat antaa palautetta käyttökokemuksestasi. Palautteen antaminen onnistaa näppärästi palautelomakkeella.

2016-04-05 00:14:00.0