Pieni pyhiinvaellusmatka Aurajoen laaksoon

la 4.5. klo 9.00 – su 5.5. klo 19.00

Matka Turkuun

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Aurajoen pyhiinvaelluspolut johdattavat kulttuurihistoriallisesti rikkaisiin maisemiin ja ainutlaatuisille paikoille, jotka kertovat tarinaa kristinuskon versomisesta ja juurtumisesta Suomessa. Matka maksaa 80 €.

Ohjelma:

Lauantaina 4.5.
9.00 lähtö Ylöjärven seurakuntakeskukselta
11.00 ruokailu Turussa ja eväiden hankinta vaellukselle
12-17 Helenan polku. Lähdemme kävelemään Turun tuomiokirkolta ja palaamme samaan paikkaan.
17.00 ruokailu
18.00 iltaehtoollinen Turun tuomiokirkossa
19.00 majoittuminen Birgittalaissisarten vieraskodissa Ursininkadulla (birgittalaissisaret.fi).

Sunnuntaina 5.5.2024

8.00 aamupala luostarilla
eväiden hankinta vaellukselle
10.00 lähtö luostarilta
10.30-16 Pietarin polku. Kävelemme osan Pietarin polusta: Halistenkoski - Lietniemen silta. Palaamme kaupungin bussilla lähtöpaikkaamme.
16.00 ruokailu ja lähtö kotimatkalle
19.00 paluu Ylöjärvelle

Matkan hintaan 80 € sisältyy matkat, majoitus ja aamupala luostarilla. Kaikki muut ruokailut ja eväät matkalaiset kustantavat itse. Majoitus on kolmessa kahden hengen ja kahdessa yhden hengen huoneessa. Lähdemme matkaan pienellä 9 hengen pikkubussilla.

Vaellusreppua pakatessa on hyvä varautua usean tunnin kävelyyn ja monenlaisiin sääolosuhteisiin. Mukava reppu, sisäänajetut kengät, tuulen ja sateen kestävät päällysvaatteet, vähän lämmintä vaihtovaatetta, eväät ja pari juomapulloa.

Lisätietoja: Juha-Pekka Haavisto, juha-pekka.haavisto@evl.fi. p. 0447868004.

Lisätietoa pyhiinvaelluspaikasta saat lataamalla mobiilisovelluksen osoitteessa citynomadi.fi. Hakusanalla Aurajoen pyhiinvaellukset löydät erikseen Helenan ja Pietarin polut.
  • Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä