Kerhot eläkeläisille

Ylöjärven alueella järjestetään lukuisia eläkeläiskerhoja, jotka tarjoavat yhdessäoloa ja mukavaa tekemistä ikäihmisille.

TÄHKÄPÄÄT

Tähkäpäät-toimintapäivä joka toinen keskiviikko on esitelty omalla Tähkäpäät-sivullaan.

KURUSSA

Kurun kerhojen tarkat päivämäärät Kurun toiminta -sivulla

- Keskiviikkokerho Kurun srk-talossa (Kirkkotie 1)
Noin kahden viikon välein keskiviikkona päiväsaikaan.
Kerhossa hartaus ja ohjelmaa. Keittolounas ja kahvi 3 €.

- Etelä-Kurun tiistaikerho Länsi-Teiskon kirkossa (Lato-Valkamantie 9)
Kerran kuukaudessa tiistaina päiväsaikaan
Kerhossa hartaus, ohjelmaa ja kahvit.

- Pohjois-Kurun torstaikerho
Kerran kuukaudessa torstaina päiväsaikaan kodissa Pohjois-Kurussa. Kerhossa hartaus, ohjelmaa ja kahvit.

- Omaishoitajat
Pioni ry:n ohjaama omaishoitajien ryhmä kokoontuu  kerran kuukaudessa maanantaina päiväaikaan kokoushuoneessa Kurun srk-talon alakerrassa. Ryhmä on tarkoitettu sekä omaishoitajille että niille, jotka hoitavat omaistaan kotona tai laitoksessa. Kahvitarjoilu.

VILJAKKALASSA

Tarkat päivämäärät Viljakkalan toiminta -sivulla.

Avarit = avoimet ovet
- Karhen srk-kodilla
- Viljakkalan srk-talossa

Avarit on tarkoitettu kaikille, ”matalankynnyksen” paikka osallistua seurakunnan toimintaan. Avareissa on pieni hartaus, keskustelua eri aiheista ja niiden vierestä, joskus myös liikunnallinen hetki. Kahvit.

johtava diakoniatyöntekijä
Kirkkotanhuantie 1