Kouluikäisille suunnatut tapahtumat

Kuvassa 4 ihmistä maskit päässä. Heidän edessään 2 kärryä, joissa lahjapaketteja 10-vuotiaille.
2020 10-synttärit peruuntuivat koronan vuoksi. Kaikille annettiin kuitenkin lahja seurakunnasta.

10-SYNTTÄRIT:

VUODEN 2024 SYNTTÄRIT JÄRJESTETÄÄN TO 2.5 ja PE 3.5. KUTSUN SAAVAT KEVÄÄLLÄ 2024 POSTIN KAUTTA VUONNA 2014 SYNTYNEET SEURAKUNTAMME JÄSENET.

Onneksi olkoon, jos täytät tänä vuonna 10-vuotta! Eli olet 2014 syntynyt.

Kutsumme sinut, tänä vuonna 10-vuotta täyttävä juhlimaan 10-synttäreitäsi torstaina 2.5 tai perjantaina 3.5.2024 Ylöjärven seurakuntakeskuksen pihamaastoon, seurakuntakeskukselle ja kirkkoon, yhdessä sinulle tärkeän aikuisen kanssa. Kukin seurakuntaamme kuuluva 10-vuotias saa kutsun synttäreille postin kautta kotiinsa huhtikuun aikana. Kutsussa on tarkemmat tiedot siitä, miten ja milloin ilmoittautuminen synttäreille tapahtuu nettisivujen web-lomakkeella.

Mikäli et ole saanut kutsua postin kautta kotiisi, olet silti tervetullut juhlimaan, mikäli täytät tai olet täyttänyt tänä vuonna 10. Ilmoittautumaan synttäreille pääset tästä.

Lisätietoa näistä synttäreistä saat: Lauralta

Kuvassa istuu punaisella alttarikaiteella lapsia ja aikuisia. Yö kirkossa tapahtumassa
Ihka ensimmäinen Yö kirkossa tapahtuma Ylöjärven kirkossa 2019

Yö kirkossa tapahtuma:

Yö kirkossa tapahtuma 2-luokkalaisille oman aikuisen kanssa . Keväälle on suunnitteilla toinen tapahtuma 15.3-16.3.24, mikäli ilmoittautuneita tulee riittävästi.  Ilmoittautuminen linkin kautta, lisätiedot Elisa Niemelä 044-7868092

Mikäli olet kiinnostunut Teenstreet leirille 26.7.-2.8.2024 lähtemisestä tai harkitset sitä, käy täyttämässä yhteystietosi tämän linkin kautta, jotta voimme olla sinuun yhteydessä.

TS Experience iltapäivät yli 12-vuotiaille.

Iltapäivissä luvassa yhdessäoloa, musiikkia, skaboja, mukavaa seuraa, rohkaisua omaan elämääsi ja oman uskon ja Raamatun pohdintaa hauskalla tavalla.

Iltapäivissä on mahdollista miettiä omaa kiinnostusta lähteä ensi kesän TeenStreetille, joka on kansainvälinen leiri ulkomailla 13-17 -vuotiaille nuorille. Seuraava TeenStreet järjestetään 26.7.-2.8.2024 Saksassa. Innostuneista lähtijöistä kootaan ryhmä myöhemmin, voit siis vielä miettiä rauhassa.

Eli:
✨️Jos haluat miettiä lähtöä TeenStreetille TUU KÄYMÄÄN
✨️Jos oot kiinnostunut TeenStreetistä mutta et halua lähteä/pääse lähtemään, TUU KÄYMÄÄN JA FIILISTELEMÄÄN
✨️Jos haluut muuten vaan olla hyvässä porukassa lauantai-iltapäivisin, TUU KÄYMÄÄN

Tule käymään silloin kun sinulle sopii, ja vaikka joka kerta!

Kysyä saa ja kannattaa! Ota yhteyttä Sanna Leijo 044 7868 062

nuorisotyönohjaaja