Rukouksesta tukea ja apua

Jeesus sanoo: ”Tulkaa minun tyköni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.”

Lähetä esirukouspyyntö

Rukouspyyntöjä voit lähettää verkkolomakkeella. Voit myös jättää esirukouspyynnön myös kirkon eteisessä olevaan laatikkoon.

Rukouskaveri voi rukoilla puolestasi

Rukouskaverin kanssa voit rukoilla minkä tahansa asian puolesta, joka on sinulle tärkeä juuri nyt (terveys, elämäntilanne, ihmissuhteet tms.). Esittämäsi rukousaiheet pysyvät sinun, rukouskavereiden ja Jumalan välisenä asiana.

Rukouskaverit palvelevat Ylöjärven kirkossa lähes joka sunnuntai messun jälkeen kirkon eteisen morsiushuoneessa. Tervetuloa rukoiltavaksi!

Rukouskaverit ovat seurakunnan vapaaehtoisia rukouskoulutuksessa mukana olleita vapaaehtoisia ja he ovat vaitiolovelvollisia.

Päivystävä pappi ja muut työntekijät voivat rukoilla puolestasi

Papit,  diakoniatyöntekijät. , nuorisotyöntekijät, sairaalapastorit ja muut työntekijät ovat seurakuntalaisia varten. Heidän kanssaan voit myös rukoilla tai pyytää heitä rukoilemaan puolestasi.

Liitä kädet yhteen - Isä kuulee!
Liitä kädet yhteen - Isä on aina kuulolla!