Aikuisripari

Aikuisrippikoulut käydään Ylöjärven seurakunnassa tällä hetkellä räätälöidysti juuri sinun tarpeittesi ja tilanteesi mukaan. Vaihtoehtona on yksityisesti käyty rippikoulu tai aikuisripari leirimuotoisena viikonloppuna yhdessä pienen ryhmän kanssa.

Aikuisripari leirimuotoisena

Elämyksellinen viikonloppuleiri 10.-12.5. Lempiäniemen leirikeskuksessa

Jäikö ripari käymättä? Kirkkohäät tulossa? Saitko kutsun kummiksi?  Nyt on hyvä mahdollisuus laittaa kerralla ripari- ja jäsenyysasiat kuntoon. Tarjoamme rippileiriviikonlopun aikuisille mielenkiintoisella ohjelmalla ihan ilmaiseksi. Luvassa on aikuista pohdintaa elämästä ja uskosta, mukavaa yhdessäoloa, luontoretkiä, saunomista, illanistujaisia ja hiljaisuutta Näsijärven rannalla keväisen luonnon keskellä. Ja samaan pakettiin myös herkulliset ruuat ja majoitus omassa huoneessa.

Ripari päättyy konfirmaatioon, ehtoolliseen ja kakkukahveihin sunnuntaina iltapäivällä. Tämän riparin käytyäsi voit liittyä kirkkoon ja olet valmis kirkkohäihin ja kummin tehtäviin. Jos sinua ei ole vielä kastettu, niin kaste voidaan suorittaa riparin päätteeksi - vaikka heti Lempiäniemessä.

Ilmoittautumiset web-lomakkeella

Lisätietoja saat riparin vetäjiltä Mirja Kairavuolta (mirja.kairavuo@evl.fi, 044 7868 160) ja Juha-Pekka Haavistolta (juha-pekka.haavisto@evl.fi, 044 7868 004)

Aikuisrippikoulu yksityisesti

Jos haluat käydä aikuisriparin yksityisesti ota yhteyttä aikuistyön pastoriin Esa Järnvalliin, esa.jarnvall[ät]evl.fi