Syntymäpäivät

Seurakunta onnittelee eri ikäisiä jäseniään monilla tavoilla. Olemme kutsuttaessa ilolla mukana jäseniemme juhlahetkissä.

Muistamiset ikävuosittain:

1-6-vuotiaat

Seurakunta lähettää 2024 vuoden alusta 1-, 2-, 3-, 4-, 5- ja 6-vuotiaille seurakunnan jäsenille postitse kotiin synttärikortin.
3 vuoden iässä lapset saavat kutsun Nallekirkkoon, 4 vuoden iässä kutsun Lammaskirkkoon, 5 vuoden iässä Helmikirkkoon ja 6-vuotiaina Laivakirkkoon.

10-vuotiaat

Kymppisynttärit ovat hauskat, elämykselliset ja herkulliset synttärikutsut koko ikäluokalle. Toukokuussa järjestettäville Kymppisynttäreille tulee kutsu kirjeitse kotiin. Tapahtuman tiedot löytyvät myös mm. nettisivuiltamme ja kausiesitteestä.

70- ja 75-vuotiaat

Seurakunta kutsuu kahdesti vuodessa Ylöjärven suunnalla asuvia 70- ja 75-vuotiaita yhteisille syntymäpäiväkutsuille srk-keskukselle. Kurun ja Viljakkalan alueella 70- ja 75-vuotiaita juhlitaan yhteisillä syntymäpäiväkutsuilla Kurussa ja Viljakkalassa. Avec-kutsut tulevat kotiin postitse.

80- ja 85-vuotiaat

Seurakunnassa juhlitaan yhteisillä syntymäpäiväjuhlilla 80 ja 85-vuotiaita yhteisillä syntymäpäivillä.  Avec-kutsut lähetetään postitse.

90- 95- ja 100-vuotiaat

Seurakunnan diakoniatyöntekijä tulee käymään 90- 95 ja yli 100-vuotiaiden luona. Papin voi kutsua syntymäpäiväkäynnille kirkkoherranviraston kautta.

Synttärikakku