Kirkkoon liittyminen

Jos haluat liittyä Ylöjärven seurakunnan jäseneksi, ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon (044 7868 124).

Jos sinut on kastettu, olet käynyt rippikoulun, asut Ylöjärvellä ja olet yli 18-vuotias, kirkkoon liittyminen on yksinkertaista. Voit joko tulla käymään kirkkoherranvirastossa tai täyttää liittymislomakkeenLinkki avautuu uudessa välilehdessä netissä.
Jos olet jonkin toisen uskonnollisen yhdyskunnan jäsen, sinun on ensin erottava sen jäsenyydestä ennen kuin voit liittyä Ylöjärven seurakuntaan.

Jos sinua ei ole kastettu tai et ole käynyt rippikoulua ja olet ylöjärveläinen, ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon tai tule käymään, niin selvitetään miten asiassa edetään.

Kirkkotanhuantie 1
33470 Ylöjärvi

Kirkkoherranvirasto on tavoitettavissa puhelimitse ma-ke klo 10-12 ja klo 12:30-15 sekä pe klo 10-13. Henkilökohtainen asiakaspalvelu kirkkoherranvirastossa ma ja ke klo 10-12 ja klo 12:30-15.