Viestintä

Kirkko Näkyy -tiedotuslehti

Ylöjärven seurakunnan Kirkko Näkyy -tiedotuslehti ilmestyy 2-4 kertaa vuoden aikana paikallislehti Ylöjärven Uutisten välissä peittojakeluna jokaiseen ylöjärveläistalouteen. Elokuun lopussa ja tammikuun alussa ilmestyvät numerot ovat useampi sivuisia lehtiä - muiden numeroiden sivumäärät vaihtelevat. Kirkko Näkyy on luettavissa myös verkkolehtenä sivun alaosasta löytyvien linkkien kautta.

Eikö kotitaloutesi kuulu laajan ilmaisjakelun piiriin? Tai onko sinulla ilmaisjakelukielto? Ei hätää, voit saada Kirkko Näkyy -tiedotuslehden myös irtolehtenä toimipisteistämme tai lähetämme sen sinulle postissa (ilmoita yhteystietosi sakari.vanhanen[ät]evl.fi).

Säännölliset lehti-ilmoitukset

Seurakunnan tapahtumista ilmoitetaan paikallislehdissä seuraavasti:
- Ylöjärven Uutiset viikoittain (s. 5, ilmestyy keskiviikkoisin)
- Kurun Lehti viikoittain Kurun kappelisrk:n tapahtumia (kolmanneksi viimeinen sivu, ilmestyy torstaisin)
- UutisOiva joka toinen viikko Viljakkalan srk-piirin tapahtumia (ilmestyy keskiviikkoisin)

Sosiaalisen median kanavat

Pääset tutustumaan seurakunnan sosiaalisen median tileihin klikkaamalla alla olevia linkkejä.