Yleiskuva hautausmaasta

Hautaaminen, hautapaikat ja maksut

Hautaamisiin liittyvissä asioissa sekä hautajais- ja muistotilaisuuksien järjestelyissä palvelee kirkkoherranvirasto p. 044 7868 124 ylojarvi.seurakunta@evl.fi

Hautausmaahan liittyvissä käytännön asioissa oikeat asiantuntijat vastaamaan kysymyksiin ovat:

hautaustoimen päällikkö Tuulikki Karhu p. 044 7868 132  tuulikki.karhu@evl.fi

erityisammattimies Mia Mehtälä p. 044 7868 136  mia.mehtala@evl.fi

Hautausmaksut ja hautapaikkojen hinnat

Hinnat ovat voimassa koko Ylöjärven kaupungin alueella, myös Kurussa ja Viljakkalassa.

Hautausmaksut (pdf, sisältää haudan avaus, peitto ja peruskunnostus)

Hautapaikkojen hinnat

Arkkuhaudan hallinta-aika on 30 vuotta ja uurnahaudan hallinta-aika 50 vuotta.

Veteraanit ja heidän puolisonsa ovat saaneet ilmaisen, mutta määräaikaisen hautapaikan.  Maksuton hautapaikka päättyy siinä vaiheessa kun sekä veteraani että hänen puolisonsa haudan hallinta-aika on tullut täyteen. Lähiomaiset, joilla on oikeus tulla haudatuksi samaan hautaan voivat jatkaa haudan hallinta-aikaa ja siten pitää hautapaikka suvun halllussa.

Siunaustilaisuudesta aiheutuvat kulut:

• Ev. lut. kirkon jäsenille maksuton
  • Kirkkoon kuulumattomille 250 €

hautaustoimen päällikkö
Kirkkotanhuantie 1, PL 2

erityisammattimies
Ylöjärven seurakunta
Hautauspalvelut Kiinteistöpalvelut
Kirkkotanhuantie 1
33470 Ylöjärvi

Kirkkoherranvirasto on tavoitettavissa puhelimitse ma-ke klo 10-12 ja klo 12:30-15 sekä pe klo 10-13. Henkilökohtainen asiakaspalvelu kirkkoherranvirastossa ma ja ke klo 10-12 ja klo 12:30-15.