UnelmaKahvila ja lahjasoppi

UnelmaKahvilaPalvelemme tällä hetkellä tiistai-torstai klo 11.00-15.00.

Tarjolla kahvia sekä suolaista ja makeaa keralle. Lahjasopesta löydät korkealaatuisia käsintehtyjä tuotteita; poppanoita, pyyhkeitä, villasukkia, lastenvaatteita, kortteja ym. Hinnatkaan eivät päätä huimaa.

Unelmakahvila löytyy Ylöjärven seurakuntakeskuksen aulasta, osoitteesta Kirkkotanhuantie 1.

Löydät UnelmaKahvilan myös Facebookista: www.facebook.com/UnelmaKahvila

Haemme jatkuvasti uusia vapaaehtoisia UnelmaKahvilaan myyjiksi, tekemään käsitöitä, "kahvikummeiksi, leipomaan ym. Tule kanssamme tekemään lähetystyötä! UnelmaKahvilan yhteyshenkilönä toimii Eeva-Liisa Peltola,  johon voit ottaa yhteyttä kaikissa UnelmaKahvilaan liittyvissä asioissa, puh. 040 701 2570.

Unelmatuvan / UnelmaKahvilan historiaa

Unelmakahvila (alkuperäiseltä nimeltään Unelmatupa) on Ylöjärven seurakunnan vapaaehtoisten ylläpitämä lähetystyön kahvila ja lahjasoppi. Se toimii täysin lahjoitusten ja talkootyön varassa. Unelmatupa aloitti toimintansa vuonna 1994. Kirkon parkkipaikalla sijainnut alkuperäinen Unelmatupa-rakennus tuhoutui tulipalossa 9.12.2017. Rakennus on purettu. (Lisätietoja uutisessa.

Unelmatupa siirtyi palon jälkeen väliaikaistiloihin Ylöjärven seurakuntakeskuksen alakertaan.

Uusi UnelmaKahvila päätettiin rakentaa seuriksen aulaan palvelemaan ylöjärveläisiä viihtyisissä uusissa tiloissa ja tutun kodikkaalla tunnelmalla. Uusi UnelmaKahvila avattiin virallisesti adventtina 1.12.2019.

Unelmatupa 1994 - 2017

UnelmaKahvila avattiin 1.12.2019

Puuenkelit 12€/kpl

Puuenkelit 12€/kpl (rullassa Anna-Mari Kaskisen runo)