Toukkatuvat ja Taaperot

Kaipaatko juttuseuraa ja mahdollisuutta jakaa vanhemmuuden arjen ajatuksia? Olet lämpimästi tervetullut Toukkatupaan ja Taaperoihin!

Toukkatupa on tarkoitettu kaikkien huoltajien  kohtaamispaikaksi vauvan ensimmäisen vuoden aikana. Toukkatupaan voi tulla heti, kun jaksaa lähteä liikkeelle synnytyksen jälkeen. Tervetulleita ovat myös vielä vauvaa odottavat äidit sekä isovanhemmat.

Taaperot on kohtaamispaikka 1-2 -vuotiaille huoltajineen tai isovanhempineen.

Köröttelyä vauvojen kera

Taaperot kokoontuvat tiistaisin klo 9-11 Perhetalossa (Loilantie 3-5). Taaperoiden puh. p. 040 1260 310.

Toukkatupa kokoontuu keskivikkoisin ja perjantaisin klo: 13-15.30. Perhetalossa (Loilantie 3-5). Toukkien puh. 050 5988 281.

Toukkatuvassa kahvikupin äärellä voi vaihtaa rauhassa kokemuksia ja ajatuksia vauvaperheen arjesta. Yhteisenä ohjelmana on pieni hartaushetki ja köröttelylauluja. Kerho muotoutuu myös kävijöitten toiveitten mukaan.

Taaperoissa 1-2 -vuotiaat pääsevät touhuamaan yhdessä ja vanhemmat voivat kahvikupin äärellä vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia pikkulapsiperheen arjesta. Yhteisenä ohjelmana on pieni hartaushetki ja köröttelylauluja. Kerho muotoutuu myös kävijöitten toiveitten mukaan. Toiminnassa kahvitarjoilu.

- Osallistutaan vain terveenä.
- Huolehditaan käsi- ja yksimishygieniasta.

Huom! Lapsiperheiden on mahdollisuus nauttia ruoka-annoksia  paikanpäällä seurakuntakeskuksella torstaisin perhekerhon yhteydessä. Hinta 4,50 €/aikuinen ja 1 €/lapsi. Ruokalistan löydät perhekerhon nettisivuilta.

Ajankohtaiset tiedot varhaiskasvatuksen toiminnasta löydät Mukulamenoa-sivulta Facebookista ja Instagramista

varhaiskasvatuksen työalajohtaja
Ylöjärven seurakunta