Maahanmuuttajat

Seurakunta järjestää ryhmiä ja toimintaa myös maahanmuuttajille. Toimintaan ovat sydämellisesti tervetulleita mukaan myös kantasuomalaiset - näin syntyy puolin ja toisin rikastuttavia yhteyksiä!

Kansainvälinen naistenkerho

Vanhalla seurakuntatalolla (Loilantie 3-5) keskiviikkoisin klo 17.00-19.00
Kohtaamispaikka, joka on tarkoitettu kaikille naisille kulttuuritaustasta riippumatta. Tule mukaan keskustelemaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Illassa on teetarjoilu ja joskus pienimuotoista ohjelmaa tai vierailijoita. Lastenhoito on järjestetty alle kouluikäisille lapsille.

Tervetuloa mukaan maahanmuuttaja tai kantasuomalainen!

MONKU, Monikulttuurinen nuortenryhmä tytöille

Kellarilla (Mikkolantie 1-3) sunnuntaisin klo 16.00-19.00.

Mitä siellä tehdään?
- Siellä laitetaan sekä eksoottista että tutumpaa ruokaa, syödään, keskustellaan ja tutustutaan uusiin ihmisiin.
Miten pääsen mukaan?
- Tule kellarille!

Naisten lukupiiri

Lukupiiri kokoontuu perjantaisin Perhetalon yläkerrassa klo 10.00-12.00. Tervetuloa opettelemaan suomenkieltä eri puolilta maailmaa Ylöjärvelle tulleiden naisten kanssa. Pienet lapset saa ottaa mukaan!

Tyttöjen kerho K12 (ikäraja 12 v.)

Vanhalla seuriksella (Loilantie 3-5)  keskiviikkoisin klo 19.00-21.00

Muuta monikulttuurista toimintaa

Monikulttuurinen Joulujuhla joulukuussa.

Haluatko ystäväksi maahanmuuttajalle?

Haluatko mukaan monikulttuuriseen toimintaan?
- Ota rohkeasti yhteyttä!

Lähetystoiminnan koordinaattori
Kirkkotanhuantie 1, PL 2