Perhekerhot

Etsitkö paikkaa, jossa voisit tutustua toisiin vanhempiin ja lapsilla olisi mahdollisuus leikkiin? Sinulla olisi myös mahdollisuus jakaa vanhemmuuden kokemuksia sekä kokea yhdessäolon lämpöä!

Perhekerho on kohtaamispaikka kaikille lapsille ja vanhemmille, isovanhemmille, kummeille ja hoitajille.  Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittautumisia ei tarvita, mukaan voi tulla niinä kertoina ja siihen aikaan kun itselle parhaiten sopii. Perhekerho on maksuton. Perhekerhossa on kahvi- ja mehutarjoilu. Torstaisin seurakuntakeskuksen perhekerhossa voi nauttia lämpimän  aterian huokeaan hintaan: 4.50€/aikuinen ja 1€/lapsi.

Perhekerhon ohjelma

Perhekerhoissa lauletaan, leikitään, askarrellaan ja hiljennytään kirkkovuoden aiheiden ympärillä. Samalla kerhot ovat avoimia kohtaamispaikkoja lapsille, vanhemmille, isovanhemmille, kummeille ja hoitajille. Aikuiset ja lapset tulevat perhekerhoon yhdessä.

Kerhoja ohjaavat kirkon varhaiskasvatuksen lastenohjaajat.

• ma klo 17-19 iltaperhekerho Kurun seurakuntatalon salissa (Kirkkotie 2)
  • ma klo 17.30-19.30 iltaperhekerho Vuorentaustan seurakuntatalolla (Mastontie 27)
  • ti klo 9-11 Taaperot Perhetalo (Loilantie 3-5)
  • ti klo 9-11  perhekerho Mutalan toimitila (Palsintie 11)
  • ti klo 17.30-19.30 iltaperhekerho Asuntilan seurakunnantila (Suolaniityntie 4)
  • ke  ja pe klo 13-15.30  Toukat Pappilan perhetalo (Loilantie 3-5)
  • ke klo 9-11 perhekerho Siivikkalan seurakuntakodilla  (Siivikkalantie 76)
  • ke klo 9-11 perhekerho Metsäkylän seurakuntatalolla (Taimitie 1)
  • to klo  9-12 perhekerho Viljakkalan seurakuntatalolla (Virkatie 2)
  • to klo 9-12  perhekerho Seurakuntakeskuksella- mahdollisuus ruokailuun (Kirkkotanhuantie 1)
  • pe klo 9:30 perhekerho Karhen seurakuntakodilla, (Kyrönlahdentie 832)

Ohjeita osallistumiseen:

- Osallistutaan terveenä.
- Huolehditaan käsi- ja yksimishygieniasta.

Ajankohtaiset tiedot löydät Mukulamenoa -sivustolta Facebookista ja instagramista.

Seurakuntakuntakeskuksen torstain perhekerhon ruokalista:

8.2 Karjalanpaisti, Perunat

15.2 Borssikeitto, sitruunavaahto

22.2 Kasvispörykkä-pasta L.M. Salaatti. laskiaispulla L.

29.2 Hiihtoloma ei ruokailua

7.3 Hernekeitto