Naisille suunnattua toimintaa

Naistenillat jatkuvat Toivon iltoina, jotka ovat avoimia sekä naisille että miehille. Kansainväliset naistenillat kokoavat maahanmuuttajia. Naistenlukupiirissä mukana naisia eri kansallisuuksista, jotka haluavat oppia suomen kieltä. Jumalan tyttäret on nuorten naisten ryhmä.

Toivon illat

Toivon illoissa syvennymme elämän ja uskon kysymyksiin vierailevan luennoitsijan johdolla.
Seuraava Toivon ilta ks. tarkemmin "Toivon illat"

Naisten lukupiiri

Lukupiiri kokoontuu perjantaisin Perhetalon yläkerrassa klo 10.00-12.00. Tervetuloa opettelemaan suomenkieltä eri puolilta maailmaa Ylöjärvelle tulleiden naisten kanssa. Pienet lapset saa ottaa mukaan!

Kansainväliset naistenillat

Vanhalla seurakuntatalolla (Loilantie 3–5) kerran kuussa keskiviikkoisin klo 17.30–19.00. Tervetuloa mukaan kokemaan eksoottista ilmapiiriä ja vaihtamaan ajatuksia!

Jumalan tyttäret     Yhteys - kasvu - naiseus

Millaiseksi naiseksi Hän sinut loi ja mihin hän sinua kutsuu?

Tyttöjen illoissa pohditaan naiseksi kasvamista, suhdetta Jumalaan ja omaa identiteettiä. Tyttöjen illat kokoontuvat seurakuntakeskuksen takkahuoneella.

Seuraa Instassa jumalantyttaretLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

aikuistyön koordinaattori
Kirkkotanhuantie 1, PL 2
33471 Ylöjärvi

Mm. Toivon illat, Alfa-kurssit, raamattuluennot, pienpiirit, rukouskaverit. Sielunhoitoa sekä keskusteluapua parisuhdekysymyksissä ja oman elämän haasteissa.