Virkatodistukset ja sukututkimus

Virkatodistus- ja sukuselvitystilaukset sekä sukututkimuspyynnöt tehdään 1.1.2022 alkaen Tampereen aluekeskusrekisteristä:

Suosittelemme tilaamaan virkatodistuksen ja sukuselvityksen sähköisellä lomakkeella:
- Tilaa virkatodistus tilaukset

Jos sähköinen tilaus ei onnistu, tilauksen voi tehdä myös puhelimitse puh. 03  2190 700 (arkisin klo 9–15). Lisä tietoja myös sähköpostilla: keskusrekisteri.tampere@evl.fi (suojaamaton yhteys, EI tilauksia sähköpostitse). Tarkemmat yhtyestiedot: Tampereen aluekeskusrekisterin yhteystiedot.

Vuoden 2022 alusta lähtien kaikkien Suomen ev.lut. seurakuntien kirkonkirjojen pito hoidetaan keskitetysti aluekeskusrekistereissä. Ylöjärven seurakunta liittyi 1.1.2022 Tampereen aluekeskusrekisteriin, jonne siis virkatodistus-, sukuselvitys- sekä sukututkimustilaukset on ohjattu siitä lähtien. Lue uutinen aiheesta

Omatoiminen sukututkimus

Omatoiminen sukututkimus, joka koskee 100 vuotta vanhempia kirkonkirjatietoja, on edelleen mahdollista seurakunnan tiloissa. Ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon, kirkkoherranvirasto.ylojarvi@evl.fi ja varaa tutkimusajankohta etukäteen.

Kirkkotanhuantie 1
33470 Ylöjärvi

Kirkkoherranvirasto on tavoitettavissa puhelimitse ma-ke klo 10-12 ja klo 12:30-15 sekä pe klo 10-13. Henkilökohtainen asiakaspalvelu kirkkoherranvirastossa ma ja ke klo 10-12 ja klo 12:30-15.