hiirenkorvalla

Aikuisille

Ryhmiä ja toimintaa aikuisille

Eri ihmiset tuntevat kotoisammiksi eri tavat pysähtyä elämän perimmäisten kysymysten äärelle. Seurakunta tarjoaakin luontevasti monipuolisen kirjon väyliä pysähtyä pohtimaan, mitä on ihminen, Jumala, usko, parisuhde, lähimmäisenrakkaus…

Siinä missä toinen etsii vastauksia kysymyksiinsä hiljaisuuden retriiteistä, kahdenkeskisestä sielunhoidosta tai pienryhmistä, toiselle ovat tärkeitä rukousillat, naisten-/miestenillat, seurakuntanyyttärit tai raamattuluennot.

Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto on Alfa-kurssi, joka on varta vasten räätälöity tilaisuus syventyä kristinuskon perusteisiin alustusten ja pienryhmäkeskusteluiden äärellä rennossa ilmapiirissä.

Kannattaa siis seurata seurakunnan viestintää tai nykäistä työntekijää hihasta ja selvittää, millaisessa toiminnassa juuri sinun paikkasi voisi olla. Tervetuloa mukaan!

seurakuntapastori
Kirkkotanhuantie 1, PL 2
33471 Ylöjärvi
aikuistyön koordinaattori
Kirkkotanhuantie 1, PL 2
33471 Ylöjärvi

Mm. Toivon illat, Alfa-kurssit, raamattuluennot, pienpiirit, rukouskaverit. Sielunhoitoa sekä keskusteluapua parisuhdekysymyksissä ja oman elämän haasteissa.