Toivon illat

Toivon illoissa syvennymme elämän ja uskon kysymyksiin vierailevan luennoitsijan johdolla.

Ylöjärven seurakuntakeskuksella (os. Kirkkotanhuantie 1)

klo 18 kahvi ja 18.30 alkaen ohjelmallinen osuus

Kevät 2024

ma 12.2. "Uushenkisyydestä kristinuskoon"                                                                                                                                                           vieraana diakoni Jaana Kekkonen

ma 11.3. "Miksi Raamattu?"                                                                                                                                                                        vieraana nettipappi Marko Sagulin (KRS)

ma 22.4. Irakin kovia kokeneet kristityt: kuulumisia Kaksoisvirranmaasta                                                                                                     vieraana TT, tietokirjailija Emil Anton (Open Doors)

aikuistyön koordinaattori
Kirkkotanhuantie 1, PL 2
33471 Ylöjärvi

Mm. Toivon illat, Alfa-kurssit, raamattuluennot, pienpiirit, rukouskaverit. Sielunhoitoa sekä keskusteluapua parisuhdekysymyksissä ja oman elämän haasteissa.