Omaishoitajille kerhoja ja virkistystä

Ylöjärven seurakunta järjestää omaishoitajille virkistystoimintaa mm. keväisen virkistysretken muodossa. Lisäksi säännöllisesti kokoontuu omaishoitajakerhoja, joissa voi jakaa kokemuksia ja saada lisätietoa sekä käytännön neuvoja.

Virkistystoiminta

Ylöjärven seurakunta järjestää vuosittain virkistyspäivän omaishoitajille. Toteutukseen on saatu taloudellisesta tukea myös ylöjärveläisiltä Lions Clubeilta ja Ladyiltä.

Omaishoitajien leiripäivä pe 8.9.2023 Lempiäniemen leirikeskuksessa. Yhdessäoloa, vertaistukea ja hyvää ruokaa. Ilm. 25.8 mennessä Marika Rajalalle puh. 044-7868052.

Omaishoitajakerhot

- Tähkäpäät-toimintapäivän yhteydessä kokoontuu noin kerran kuussa myös vertaisryhmä omaishoitajille (järj. Pioni ry) srk-keskuksen alakerran partiokolossa

- Kurun kappeliseurakunnassa toimii oma omaishoitajakerho, joka kokoontuu yleensä joka kuun 3. maanantai klo 12.00-14.00 kokoushuoneessa Kurun srk-talon alakerrassa. Ryhmä on tarkoitettu sekä omaishoitajille että niille, jotka hoitavat omaistaan kotona tai laitoksessa. Kahvitarjoilu.