Kellariryhmä

Onko sinulla kehitysideoita nuorten toimintaan tai Kellarin ilmeeseen? Haluatko päästä vaikuttamaan seurakunnan asioihin?

Kellariryhmä on vuonna 2019 perustettu Ylöjärven seurakunnan nuorten vaikuttajaryhmä. Ryhmä pyrkii vaikuttamaan nuorisotila Kellarin ilmeeseen, nuorisotyön toimintaan sekä toimimaan nuorten äänitorvena seurakunnan asioissa. Ryhmä kokoontuu noin kerran kuussa ja on tehnyt jo vaikka ja mitä mm. uudistanut Kellaria, pitänyt teemailtoja ja ollut mukana haastattelemassa uusia työntekijöitä. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki halukkaat seurakuntaan kuuluvat nuoret. Osallistua saa oman innokkuuden ja jaksamisen mukaan. Ryhmä valitsee myös keskuudestaan aina lukuvuodeksi kerrallaan puheenjohtajan, varapuheenjohtajan ja sihteerin. Kellariryhmällä on myös kaksi edustajaa sekä nuorisotyön että lähetystyön johtokunnassa puhe- ja läsnäolo-oikeudella. Lisäksi he voivat toimia kokemusasiantuntijoina lapsia ja nuoria koskevissa asioissa.

Kellariryhmän johto 2023-2024
puheenjohtaja Siiri Hämäläinen
varapuheenjohtaja Nico Määttänen
sihteeri Jenny Snellman

Jos haluaisit liittyä ryhmään ota yhteyttä joko Kellariryhmän puheenjohtajaan tai ryhmää ohjaaviin työntekijöihin.