Pienryhmä

Pienryhmäripari on selkokielinen rippikoulu, joka on tarkoitettu erityistä tukea tarvitseville nuorille. Vetäjänä kehitysvammaistyön pastori Pirjo Tuiskunen yhdessä Ylöjärven seurakunnan diakoniatyöntekijän kanssa. Ajankohdat sovitaan tarkemmin, kun ryhmän koko ja osallistujat selviävät. Ripariin kuuluu etukäteistapaamisia ja lyhyt leirijakso.

Pienryhmäriparilla...

• tutustutaan pienellä porukalla toisiimme ja Jumalaan
  • lauletaan nuorten veisukirjoista
  • luetaan selkokielistä Raamattua