Viro 2 - 11.-18.7.2024

Leirikeskus Talu (Saku, Viro)

• Hinta: 360 €
  • Konfirmaatio: 28.7.2024 Ylöjärven kirkko
  • Ryhmän koko: n. 25 + isoset ja ohjaajat

Viron ripari on yksi kansainvälisistä leireistämme ja se pidetään Talun leirikeskuksessa Sakussa, n. 30 km etelään Tallinnasta. Majoitus on 2-6 hengen huoneissa. Leirikeskuksessa on hulppeat tilat sekä ulkona että sisällä. Lähellä kulkevassa Keilajoessa voi pulahtaa ja alueen monet pelimahdollisuudet takaavat mielekkään vapaa-ajan. Sisätilat ovat pitkälti suomalaisten talkoilla rakentamat ja leirikäyttöön suunnitellut.

Leirille matkustetaan bussi-laiva-bussi yhdistelmällä, laivalla nautitaan buffetin antimista. Leiriin sisältyy myös retkipäivä, jolloin vieraillaan joissain sopivissa kohteissa yhden päivän aikana.

Viron ripari on yhteisleiri ystävyysseurakuntamme Tallinnan Pyhän Hengen seurakunnan kanssa. Yhteisleireillä on jo pitkä historia ja ne ovat antaneet monille kestäviä ystävyyssuhteita naapurimaahan. Useimmiten käytössä useampi kieli, mutta ilman kielitaitoakin pärjää oikein hyvin, sillä kaikki tulkataan tarvittaessa. Osallistujia Tallinnasta on vaihteleva määrä, siellä kun rippikoulu on vähän toisenlainen kuin meillä.

Leirikirje 1