Viro 1 - 3.-10.7.2024

Leirikeskus Talu (Saku, Viro)

• Hinta: 360 €
  • Konfirmaatio: 14.7.2024 Kurun kirkko
  • Ryhmän koko: n. 25 + isoset ja ohjaajat

Viro 1 - ripari vm. 2024 – tervetuloa!

Leirikirje 1 Ripari on kerran elämässä. Teemme siitä yhdessä mahdollisimman hyvän kokemuksen jokaiselle. Saat tulla sellaisena kuin olet, sinun ajatuksillasi ja persoonallasi on suuri merkitys koko ryhmälle. Voit olla rakentamassa hyvää leirihenkeä ja saada riparilta myös uusia ystäviä. Tule mukaan avoimin mielin pohtimaan ja ihmettelemään elämää maasta taivaaseen.

Meitä on hyvä porukka, 25 riparilaista, joukko isosia ja apureita ja 3 ohjaajaa: Jyrki, Mirja ja Martti. Tällä porukalla kokoonnumme kevään aikana muutaman kerran ja tulemme tutuiksi toisillemme. Kevään tapaamiset ovat tärkeä osa riparin käymistä, merkitse siis ne kalenteriisi!

Jos jostain pakottavasta syystä et johonkin kokoontumiseen pysty osallistumaan niin ilmoitathan siitä Jyrkille (044-7868 012). Saat sitten tiedon, miten käynnin voi korvata.

Kevään tapaamiset

Leirijakso ja konfirmaatio

Riparin leirijakso pidetään Sakussa, Virossa 3.-10.7.2024. Voit halutessasi tutustua jo leiripaikkaan Saku noortelaagerLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Konfirmaatio on su 14.7. klo 13.00 Kurun kirkossa. Konfirmaatioharjoitus pidetään leirin aikana.

Lisää infoa matkustamisesta, leirivarusteista yms. saat toisessa leirikirjeessä aikataulujen varmistuttua. Jos on mitä tahansa kysyttävää riparista niin ota meihin yhteyttä!

johtava nuorisotyönohjaaja
Kurun kappeliseurakunta Ylöjärven seurakunta
IG martt1koo - SC martt1koo - Telegram

Nuorisotiimin johtaminen, tiedotus ja Kurun kappeliseurakunta