Leikki-ilta

ke 15.5. klo 17.00 – ke 15.5. klo 19.00

Pappilan Perhetalo

Leikki-ilta alkaa Pirkanmaan musiikkiopiston konsertilla ja jatkuu vapaamuotoisesti leikkien. Tule moikkaamaan Rekku Normaalia ja Hippoa. Muskari-Maria laulattaa ja leikittää takapihalla. Lisäksi voit kokeilla poniratsastusta, tutustua paloautoon, askarrella ja puuhailla monenmoista. Tekemistä löytyy taaperoista kouluikäisiin. Kotiin lähtiessä jokainen saa mukaansa ilmapallon.

Toukokuussa vietetään jälleen Leikki-iltaa Pappilan perhetalon (Loilantie 3-5) pihamaalla. Pihapiirissä on monenlaista mukavaa toimintaa eri ikäisille lapsille.

"Leskenlehti, aurinko, värin arvasitko jo?" Pukeudu mukaviin vaatteisiin lempiväreissäsi, sillä Leikki-illan teemana on tänä vuonna väriloisto! Löydätkö muita samoihin väreihin pukeutuneita?

Myynnissä on grillimakkaraa, pillimehuja, popcornia ja hattaraa. Maksuvälineinä suosimme kortteja ja mobilepayta. Toimintapisteet ovat maksuttomia.
Suosittelemme saapumista jalan tai polkupyörällä. Perhetalon pihamaalta löytyy polkupyöräparkki. Autot tulee jättää parkkiin vähän kauemmas, esimerkiksi Räikän rannan tai kirkon parkkialueille.

Tapahtuman järjestää Ylöjärven seurakunta yhdessä Pelastakaa Lapset ry:n, MLL:n sekä Pirkanmaan Musiikkiopiston kanssa. Mukana myös Ylöjärven VPK ja Tampereen seudun Osuuspankki.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Ylöjärven seurakunta