Päiväkerhot jatkossa maksuttomia - ilmoittautuminen syksylle alkanut

Seurakunta on päättänyt tehdä lasten päiväkerhoista maksuttomia syksystä 2023 alkaen. Näin halutaan tukea lapsiperheitä ja mahdollistaa osallistuminen mahdollisimman monelle. Syksyn päiväkerhoihin haku on nyt avoinna verkkolomakkeella.

Päiväkerhotoiminta on säännöllistä ja tavoitteellista varhaiskasvatusta 2-5-vuotialle lapsille. Kerhossa lapsi osallistuu monipuoliseen toimintaan leikkien, laulaen, tutkien, liikkuen ja ihmetellen.

Päiväkerhossa tärkeintä on ilo omasta toiminnasta ja oppimisesta. Ylöjärven seurakunta käyttää myös Liikkuva seurakunta -toimintamallia eli päiväkerhossa liikutaan ja leikitään paljon. Kerhot kokoontuvat 2-3 tuntia 1-3 kertaa viikossa.  Kerhopaikkoja on tarjolla laajalti ympäri Ylöjärveä.

Lisätietoja päiväkerhoista ja ilmoittautumisesta

2023-03-15 08:52:26.0