Valtakunnallista Vauvanpäivää vietetään Ylöjärvellä perjantaina 29.9.

Ylöjärven vauvanpäivän tapahtumassa lauletaan, leikitään ja syödään yhdessä.

Vauvanpäivän mainos

VAUVOISSA ON VALO!

Vauvan päivää vietetään joka vuosi syyskuun viimeisenä perjantaina. Silloin perheissä, työpaikoilla, palveluissa ja koko valtakunnassa kiinnitetään huomio vauvoihin – yhteiseen tulevaisuuteemme. Juhlimisen muodot voivat olla yhtä yksilöllisiä kuin vauvat ja perheet. Iloitaan vauvoista yhdessä!

Jokainen vauva ja jokainen vauvaperhe on ainutlaatuinen.

Ylöjärvellä juhlitaan Vauvan päivää pe 29.9. klo 10 - 13 Seurakuntakeskuksella, Kirkkotanhuantie 1.

Klo 10:30 alkaa yhteinen ohjelmaosuus ja muskarihetki

klo 11 alkaen seurakunta tarjoaa lounaan

Tapahtumassa on mahdollisuus painattaa vauvan jalasta kuva ja kuvata lapsi kuvauspisteellä (oma puhelin).

Imetystukiäitejä paikalla. Isommat sisarukset ovat tervetulleita ja  viihtyvät hyvin leikin tiimellyksessä.

Yhteistyössä MLL, Pelastakaa Lapset ja Ylöjärven kaupunki. Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua.

2023-09-20 15:45:00.0