Kysely Ylöjärven seurakunnasta ja sen toiminnasta - vastaa ja voita!

Mikä on mielestäsi seurakunnan toiminnassa tärkeää? Miten kehittäisit Ylöjärven seurakunnan toimintaa? Millainen tunne sinulla herää Ylöjärven seurakuntaan liittyen? Vastaamalla seurakuntakyselyyn voit tuoda oman näkemyksesi ja kokemuksesi tietoomme sekä vaikuttaa siihen mihin suuntaan Ylöjärven seurakuntaa kehitetään. Vastaamalla kyselyyn voit osallistua myös kolmen jättiherkkukorin (arvo 50 €) arvontaan.

Kyselyn toteuttaa Innolink. Heidän toimestaan suoritetaan satunnaisotannalla 150 puhelinhaastattelua ylöjärveläisille. Puhelinhaastattelujen lisäksi kyselyyn voi nettilinkin kautta osallistua kuka tahansa ylöjärveläinen - niin seurakunnan jäsen kuin kirkkoon kuulumatonkin. Kiitämme kaikista vastauksista - jokainen mielipide on arvokas!

Kaikkien 26.11.2023 mennessä kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan kolme 50 euron arvoista paikallisista herkuista koottua Ylöjärven Suklaatilan jättiherkkukoria.

Kyselyyn pääset vastaamaan tästä linkistä:
Seurakuntakysely Ylöjärven seurakunnasta

Lisätietoja kyselyyn liittyen: