Joulukorttikampanja: Ilahduta yksinäistä joulutervehdyksellä!

Joulu ja joulukorttien aika lähestyy. Joulutervehdykset eivät kuitenkaan jakaannu tasaisesti ja osa meinaa jäädä kokonaan ilman. Auta meitä viemään jouluna iloa yksinäisille!

Joulukorttikampanjan mainos

Voit osallistua joulumielen jakamiseen askartelemalla kortteja ja toimittamalla niitä meille. Muista myös kirjoittaa korttiin oma joulutervehdyksesi!

Voit tuoda tekemäsi kortin joulukorttien keräyspisteeseen kirjastoihin (Leija, Kuru ja Viljakkala) tai seurakuntakeskukselle (aulaan tai postilaatikkoon). Voit myös lähettää korttisi postin välityksellä osoitteeseen Ylöjärven seurakunta, PL 2, 33471 Ylöjärvi.

Jaamme saapuneita kortteja yhteistyökumppaneiden kanssa niin koteihin kuin erilaisiin asumisyksiköihin Ylöjärvellä.
Tule mukaan jakamaan hyvää joulumieltä!

Joulukorttikampanjaa toteuttavat yhteistyössä Ylöjärven seurakunta ja Ylöjärven kaupunki.

Soila Simola
Soila Simola